/nginx/o/2009/07/14/207126t1h0576.jpg)
Inimarengu aruande üks koostajaid Veronika Kalmus leidis tänases diskussioonis, et ühiskonnaõpetuse roll koolis peaks kasvama ning see peaks kujundama rohkem noorte hoiakuid erinevates küsimustes.
Inimarengu aruande üks koostajaid Veronika Kalmus leidis tänases diskussioonis, et ühiskonnaõpetuse roll koolis peaks kasvama ning see peaks kujundama rohkem noorte hoiakuid erinevates küsimustes.
«Ühiskonnaõpetus võiks olla olulisem ja väärtustatum kui ta seni on olnud. Õnneks on esimesed märgid selles suunas olemas,» rääkis Kalmus aruande esitlusele järgnenud diskussioonis.
Tema sõnul leiab suur osa Eesti koolijuhtidest ja õpetajatest, et koolis ei jätku aega väärtuskasvatuseks.
«Inimestel jätkub aega selleks, mis on nende jaoks prioriteetne. See näitab, et väärtuskasvatus ei ole seni prioriteetne, aga peaks seda olema.»
Kalmuse sõnul saaks väärtuskasvatust rohkem sisse viia just näiteks ühiskonnaõpetuse ja ajalootundidesse.