Linnavalitsus kuulutas sel nädalal välja riigihanke Tallinna abipaketi reklaamikampaania tegemiseks.
Tallinn ei pea miljonit abipaketi reklaamimise eest paljuks
Riigikogu valimisteni kestva kampaania maksumuseks hindab linn umbes 800 000 krooni, millele lisandub käibemaks. Selle summa alla mahub turundus- ja infomaterjalide ning internetireklaami kujundamine, meediale mõeldud info kokkupanek, reklaamipindade ning eetriaja tellimine, vajalike lubade taotlemine ja kõik muu sellega seonduv.
Abilinnapea Eha Võrk ütles täna ajakirjanike küsimustele vastates, et koos käibemaksuga miljoni lähedale küündiv reklaamikampaania summa ei ole mingil juhul liiga suur.
«Tegemist ei ole reklaamikampaaniaga, tegemist on inimeste teavitamisega. Inimestel on õigus teada, kuidas abi nendeni jõuab. Kust kohast ja millist abi saab. Kindlasti ei ole see summa üleliia makstud,» ütles Võrk.
Ettevõtlusameti juhataja Kairi Teniste lisas, et kuna see on linna käivitatud suur projekt, siis ei korraldata inimesteni jõudmiseks tüüpilist reklaamikampaaniat, vaid tagatakse info õigeaegne levitamine vastavale sihtgrupile. «Piltlikult öeldes, kui korraldatakse töötute klubi üritus, siis me peame seda teavet mingites kanalites edastama. Ja julgen öelda, et see summa ei ole üle pingutatud, sest igasuguseid üritusi on aasta jooksul päris palju. Tööbörsid, töömess, töötute klubid, erinevad toetusmeetmed ja muud abivõimalused on kõik sellised asjad, mille kohta käiv teave on vaja viia inimesteni,» lausus Teniste.
See, et kampaania kestab enam-vähem riigikogu valimisteni, mis toimuvad tuleva aasta 6. märtsil, on Teniste sõnul juhuslik. «Ajakirjanikud mõtlevad poliitiliselt, aga ettevõtlusameti jurist mõtles eelarveaasta lõikes. Ehk siis see leping võimaldab meil tasuda detsembris tehtud kulutuste arveid ka veebruaris. Selles suhtes on ju loogiline, et see leping kehtib veebruarikuuni, et saaksime selle aasta kulutused kaetud,» selgitas ta.