![Fragment suhtluskeskkonna Twitter avalehelt.](http://f11.pmo.ee/0QBVmkZUAYkxJpFnZon3bdZq82Y=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2009/05/19/181533t1h4b22.jpg)
Kodanikuajakirjandus, mis väljendub sotsiaalses meedias, on tuleviku trend ja Eestis on see alles tõusuteel, ütles ajakirjanik ja poliitik Barbi Pilvre (SDE)
Kodanikuajakirjandus, mis väljendub sotsiaalses meedias, on tuleviku trend ja Eestis on see alles tõusuteel, ütles ajakirjanik ja poliitik Barbi Pilvre (SDE)
Pilvre avaldas Vikerraadio saates «Meediatund» arvamust, et sotsiaalne meedia täidab tühikuid, mida on jätnud traditsiooniline meedia, vahendas ERR Uudised.
Tema sõnul läheb inimene, kes ei leia enam traditsioonilisest väljaandest mingi teema kohta soovitud tasemel infot, nüüd vastavasse foorumisse või hakkab jälgima mõnda veebipäevikut või Twitteri kasutajat, kes annab talle vajaliku spetsiifilise info.
Pilvre tõi välja ka asjaolu, et Twitter võimaldab inimesel olla ise oma meediaruumi ideoloog, valides jälgimiseks inimesi, kelle arvamused sind huvitavad või kelle saadetud linke sa soovid näha.
Pilvre tõdes samas, et Eestil on sotsiaalse meedia valdkonnas veel oluliselt arenguruumi, et jõuda Ameerika tasemele, kus on Twitteris nii Pentagon kui ka Valge Maja igal tasemel.