Soovin edu kõigile, kes tahavad uskuda, et globaalselt langeva tähtsusega Euroopal jääb raha üle kahe perifeerse riigi ühendamiseks mere alt, rajades maailma pikima veealuse tunneli. Praeguseks sündinud põlvkondade eluajal midagi sellist ei tule. Teen väikese möönduse, et kunagi võib ju sündida tehnoloogiaid, mis muudaks tunneliehituse kordades odavamaks. Aga muidu soovitan eskapismisõpradel pigem vaadata «Tähevärava» teleseriaali.
Soome lahe tunnelist sada korda reaalsem projekt, mandrilt Muhusse viiv püsiühendus pole paberilt kuhugi nihkunud. Meil ei ole Tallinnas raha, et auklikke tänavaid lappida. Ning kui suurtest kavadest kõnelda, siis Postimehes nimetati näiteks Rail Balticut ehk tulevast Tallinna-Varssavi rongiühendust äsja «hirmkalliks». See on aga lihtsalt üks harilik nüüdisaegne raudteeliini ehitus.