Tehnilise järelevalve ameti ametniku Oliver Gailani hinnangul suhtuvad Eesti inimesed mobiilsidesse kui inimõigusesse, mis peab alati ja kõikjal olema kättesaadav. Tegelikult pole ühelgi mobiilifirmal kohustust sellist võrku rajada.
Tellijale
Ametnik: levi pole inimõigus, et peaks olema alati kättesaadav
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Me ei ole Tallinna kesklinnas mobiililevi mõõtmas käinud, aga hiljuti tegime Eestis väikse ringi peale ja sealt selgus, et kõneõnnestumised olid eri võrkudes 97 kuni 99 protsenti,» rääkis Gailan. Ta lisas, et sageli põhinevad kurtmised kehva levi üle inimeste emotsionaalsel arvamusel, sest kontrollima minnes probleemi pole.