McDonald’si Baltikumi juhi Tomasz Nawrocki sõnul hakkavad ettevõtte majandustulemused jõudma kriisieelsele tasemele. «Kriis mõjutas meid sarnaselt teiste ettevõtetega, kuid olime võrreldes paljude teistega paremas positsioonis selle poolest, et kui paljud ettevõtted pidid pingutama, et ots otsaga kokku tulla, oli meil võimalik teha ulatuslikke investeeringuid,» räägib Nawrocki.
Tellijale
Kiirtoidurestoranid kasvatavad jõudsalt käivet
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nawrocki andmetel on ettevõte 2008. aastast praeguseni investeerinud Eesti restoranidesse ühtekokku 7,6 miljonit eurot. Hesburgeri arendusdirektori Ieva Salmela sõnul on Hesburgeri käive nii kriisiajal kui päarst seda stabiilselt kasvanud ning ettevõtte eesmärk on igal aastal investeerida nii Eestis kui ka Lätis ja Leedus uute restoranide avamisse.
Kiirtoidurestoranide kriisiaegseks edulooks võib pidada Vapiano restorane, millest esimene avati Eestis 2008. aastal, kui kriis alles hakkas end tunda andma. Vapiano restorane haldava Piano Group OÜ juhatuse esimehe Gert Kerde sõnul polnud kriis siis veel inimeste teadvuses nii sügavalt kinnistunud, kuid restorani suur menu tuli ettevõttele positiivse üllatusena.