Näiteks on samal kanalil üks reklaamsaade, kus telekokk valmistab tex-mex-roogi.
Eile pärastlõunal juba mitmendat korda eetris olnud tsentristide uudissaate eel märkis diktor ära, et tegemist on poliitilise saatega. Mitmel korral saate vältel ilmus ekraani allserva ka väheldane märge «poliitiline reklaam».
Saade ise koosnes peamiselt Tallinna volikogu aseesimehe Marika Tuusi intervjuulõikudest Keskerakonna poliitikutega sotsiaal- ja regionaalteemadel.
Programmijuht Pihel ütles, et tema hinnangul on erakonna ostetud saate selline eristamine muudest materjalidest piisav. «On olemas Euroopa Liidus kasutatav põhimõte, et vaataja peab suutma sellist materjali eristada - nii, nagu ajalehes on mõnikord märge «kommertstekst»,» ütles Pihel.
Saateaja müük pikemate poliitiliste saadete jaoks käib tema sõnul TV 3 reklaamiosakonna kaudu ja on osa tavalisest äritegevusest.
Keskerakonna infojuht Evelyn Sepp ütles, et tegu on pikema sarisaatega ning märked, millega on tegemist, lisab erakonna toodetud saatele telekanal ise.
«Peame normaalseks, et saade on reklaamina märgistatud,» lisas ta.
Evelyn Sepp kinnitas, et saate eest tasumine käib vastavalt TV 3 tavalisele hinnakirjale ning maksumus tuleb nagunii avalikuks koos erakondade kohustuslikus korras pärast valimisi esitatavate aruannetega.
Eesti Ajalehtede Liidu tegevdirektor Tarmu Tammerk ütles, et Keskerakonna uudiste eel öeldav tekst ja ekraanile ilmuvad märked on piisavad, et saate ekraanilejõudmises probleemi mitte näha.
«Täiuslikkuse huvides võiks ka lõpus ekraanile ilmuda tekst «Te nägite Keskerakonna tasutud poliitilist saadet»,» märkis Tammerk. «Siis oleks asjal perfektne raam.»
Reklaamsaate lisamist kanali ametlikku saatekavasse ei pidanud Tammerk samuti probleemiks, sest mõtlev lugeja saab juba pealkirjast «Keskerakonna uudised» aru, et toimetus midagi niisugust kokku ei pane.