Eesti Energia pakub eraisikutele võimalust tutvuda nädal aega tasuta mobiilse internetiteenusega Kõu. Teenusega tutvunud Mart Einlo, kes sai siiski mõne aja pärast Eesti Energialt arve, peab Kõu reklaami eksitavaks.
Reporter.ee: klient peab Kõu reklaami eksitavaks
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Ma küsisin nende käest, mismoodi ma seda osta saan, kui ma ei tea, kas levi on. Mulle öeldi, et kui te eraisikuna järelmaksuga tahate seda osta, siis on teil seitsme päeva jooksul õigus see tagasi tuua ilma teilt raha võtmata,» selgitas Einlo Reporter.ee'le.
Eesti Energia tootehalduri Ingrid Hakkaja sõnul saab klient nädal aega teenust tasuta kasutada, mis tähendab seda, et klient ei maksa terminali eest, aga kuutasu tuleb siiski tasuda.
Tarbijakaitseameti hinnangul võib olla tegu nii eksitava reklaamiga kui ka ebaselge info jagamisega kliendile, selgus videolõigust.