/nginx/o/2009/10/10/248240t1h33fb.jpg)
Seekordsete valimiste eel püütakse aktiveerida nö madalamat kihti ühiskonnas, kes ei oska teha vahet õigel ja valel, ütles Eesti reklaamiagentuuride liidu asepresident, reklaamiagentuuri Tank juht Joel Volkov.
Seekordsete valimiste eel püütakse aktiveerida nö madalamat kihti ühiskonnas, kes ei oska teha vahet õigel ja valel, ütles Eesti reklaamiagentuuride liidu asepresident, reklaamiagentuuri Tank juht Joel Volkov.
Valimiskampaaniad paistavad silma intellektuaalselt erakordselt madala semantikaga, leidis Volkov, vahendas
.
«Apelleerimine vihkamisele ja otsene vastandumine läbi demagoogia,» kirjeldas Volkov, lisades, et tegu on pretsedendiga, mida tuleks kõige rangemal moel karistada, et see kunagi ei korduks.
Tema arvates on järgmine aste siit punktist veel madalamale töörahva revolutsioon rõhuva vähemuse vastu.
Volkovi hinnangul peaks just poliitiline semantika reklaami tasandil olema kõige rangema kontrolli all ning seda peaks jälgima õiguskantsler.