Et Dvigateli juhtkond oli laulva revolutsiooni ajal interliikumise eesotsas, oli paratamatu ka see, et selle ettevõtte kultuurimajas toimusid mitmed interliikumise kesksed sündmused.
Paraku jätkus pärast Nõukogude impeeriumi kokkuvarisemist salastamine paljudes valdkondades. Oluliste tehingute kohta öeldakse, et üks või teine hoone sattus seletamatutel asjaoludel kellegi kõrvalise isiku valdusse. Nii juhtus ka Dvigateli endise kultuurimajaga, mida jõuti vahepeal ümber ehitada ning seejärel otsustati siiski lammutada.
1950. aastate algul oli Dvigateli tehase territooriumil väike klubihoone, mida kasutasid käitise näite-, tantsu- ja bajaaniringid. Klubi esimene direktor oli Aleksei Nikolski. Seejärel juhtis tehase klubi Nikolai Mihhailov. Et Dvigatel kandis 1950. aastate algul nime Tehas nr 130, nimetati ka kultuurimaja nimega Tehase nr 130 klubi.
Ringide tegevus paranes oluliselt pärast seda, kui
8. märtsil 1961 avati Pae tänava ja Leningradi maantee nurgal suur, esialgu nimeta kultuurimaja. Loomulikult oli selle taga Dvigateli salastamine.
Alles 1971. aastal anti kultuurimajale nimeks Majakas, mis peagi muudeti venepäraseks variandiks Majak. Hoone aluseks oli tüüpprojekt, milles tehti väga väikesi muudatusi. Peafassaadil asus mitu suurt hiinapärast laternat.
Kultuurimajas oli neli saali, millest kinosaal võis mahutada 350, loengusaal 100, tantsusaal 200 ja kohvik 80 inimest. 1963. aastal muudeti liiga väike tantsusaal kohvikuks ning tantsuks kohandati I korruse avar fuajee. 1971. aastal ehitati kitsa ekraaniga kino laiaekraaniliseks. Varem pääses kinosaali tänavalt, kuid talvel oli see ebamugav ning seetõttu avati sissepääs kinosaali kultuurimaja seest.