Päevatoimetaja:
Liisa Ehamaa

Reklaamipaus

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: Repro

«Reklaamipaus» on rubriik, milles Postimees tutvustab lugejatele põnevaid või nutikaid leide maailma reklaamitööstuses. Kui ka ise midagi vahvat näed, saada e-kiri aadressile meedia@postimees.ee.

Brasiillased on täiesti arusaadavalt jalgpallihullud ja nii on nende vutiarmastust osatud osavalt ära kasutada ka reklaamitööstuses.

Vahetult enne jalgpalli maailmameistrivõistluste algust Saksamaal ehitati Brasiilia suurlinna São Paulo bussiootepaviljonid elusuuruses jalgpalliväravateks.

Riigilipu värvides reklaamidel laiutava kirjaga «Brasiilia, pane pall võrku» reklaamib end alkoholivaba karastusjook Guarana Antarctica.

Nutikas agentuur Duda Propaganda on vindi peale keeranud ka karastusjoogi telereklaamis, kasutades selles reklaaminäona naaberriigi Argentina endist vutiässa Diego Maradonat. Filmilugu räägib Maradona hirmuunenäost, kus tal tuleb jalgpallimurul seista Brasiilia lipuvärvides ja naaberriigi hümni laulda.

Hirmuhigis mees ärkab üles, seirates rahulolevalt Argentina lipuvärvides särki enda seljas ja etteheitvalt Guarana Antarctica purkide virna öökapil.

 

Tagasi üles