Ohvitseride Kogu väärtustas sporti, mida koordineeris ohvitseride seast valitud instruktor. Heal tasemel oli tennis. Ohvitseride algatusel moodustati 1923 Lennuväerügemendi orkester.
1930. aastal likvideeriti Lennuväerügement ning sellele allunud Lennubaas ja Lennukool muudeti iseseisvateks väeosadeks.
Lennuväerügemendi alusel moodustati Üksik Lennudivisjon nr 3, mille ülemaks määrati kapten Eduard Reissar, kes jäi divisjoni juhiks kuni väeosa likvideerimiseni 1940. aastal.
Lennubaas jagunes kaheksaks allüksuseks ning majandas kuut õhukaitseväeosa.
Alates 1930. aastate teisest poolest juhatas Lennubaasi kolonel Karl Friedrich Haas. Selles väeosas valmistati muu hulgas ka eralennukeid, õpetati välja töölisi, konstrueeriti ja valmistati teistele riigiasutustele mootorsõidukite osi, näiteks autobusside ja sanitaarautode keresid.
Tehti õppevahendeid, nagu näiteks õppepomme, ja täiendati lennukite varustust. 1933/34 tehti töökojas 19 lennuki ning 57 mootori kapitaalremont ning ehitati kolm luurelennukit. 10. veebruaril 1940 alustati 12 õppe-treeninglennuki PTO 4 ehitamist.
1930. aastate keskel hakkas Kaitseväe lennuväli väikseks jääma ning seetõttu alustati 1936. aastal uue, 10 ha suuruse lennuvälja ehitamist.
Sellega probleemid ei lahenenud. Õhukaitse ülem tahtis osta veel 74 ha lennuvälja laiendamiseks ja 23 ha hoonete püstitamiseks.
Ulatuslikum ehitus algas 1939. aastal. 1940. aastal läks Kaitseväe lennuväli Nõukogude 38. lennubaasi valdusse.
194144 asus seal Saksa lennuväeosa. Nõukogude ajal kasutasid seda lennuvälja ALMAVÜ langevarjurid.