Päevatoimetaja:
Marek Kuul

Eesti Posti klient vajas abi kassi postitamisel

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Sandra Maasalu
Copy
Kass.
Kass. Foto: Liis Treimann

Eesti Posti populaarsust koguvalt klienditeeninduse lühinumbrilt 1661 on muu hulgas küsitud, kas postipakiga saab saata ka kassi.

Lisaks tavalistele päringutele on aprillist alates lühinumbrile tehtud ligi 20 000 kõne seas ka humoorikaid. Näiteks on soovitud kulleriga saata kümme kilo kaaluvat kassi, millele lisaks uuriti, kas puuri peab ise muretsema.

Venemaalt saabunud kõnes sooviti teada, kas raha Western Unioni teenusega saates makstakse Eestis välja rublades, mis helistaja andmetel on Eestis käibel olev raha.

Olulise osa päringute sisust moodustavad saadetiste järelotsimised ning perioodikaga seotud päringud, mille puhul uuritakse eelkõige hindasid ja tellimisvõimalusi. Helistatakse ka kiituse avaldamiseks, kuid ka kaebuste esitamiseks.

Eesti Posti klienditeeninduskeskuse lühinumber on firma hinnangul hästi omaks võetud - üle poole pöördujatest eelistab pika numbri asemel kasutada lühikest.

Postiettevõtte klientidel on informatsiooni saamine kevadest lihtsam, sest kasutusele tuli lühinumber 1661. Nelja kuu jooksul on klienditeeninduskeskusesse helistatud 35 869 korral, millest rohkem kui pooled kõned on tehtud lühinumbrile 1661.

Kõnede arv klienditeeninduskeskusesse on pidevalt suurenenud: 2005. aastal võeti vastu 65 567 kõnet, 2006. aastal 108 807 ning 2008. aastal ületas kõnede arv 132 000 piiri. Käesoleva aasta esimesel poolaastal on pöördutud info saamiseks 65 855 korral.

Eesti Posti lühinumbrile 1661 helistamine on lisatasuta.

Tagasi üles