Päriselt balletti tantsima pole mind ju pandud ka... Kuigi «Salemi nõidades» seadis Titov mulle küll tantsustseeni, mis võttis pea keerutama... Aga ära tantsisin.
Jõulised kangelannad Katharina, Juudit, Niskamäe emandad... Sinu leivanumbrid. Kust sa võtad materjali, et neid kõiki nii erinevatena mängida?
See on tõeline kompliment, kui sa ütled, et nad on erinevad olnud!
Jah, teatrikooli mul ei ole, aga ka minu õpetajad õpetasid ümbruskonnast hääli ja nägusid kinni haarama. Mõni pisike detail, millest võib hakata kujunema terve roll... Tihti on ka nii, et lavastaja ütleb muuseas midagi, millest loed välje vihje ja saad aru, et vaat nii peabki.
Rolli tegema hakates on mul küll ikka olnud nii, et teed rasketes, plärtsetavates toonides pildi valmis. Siis saad aru, et nii ei saa, ja hakkad vaikselt maha tõmbama selle joone, selle... Siis saad vahel aru, et pead kasutama hoopis vastupidist tooni. Mäletan, kuidas tegime «Pikk päevatee kaob öösse».
Narkomaanist ema roll. Oli pikk monoloog, ma ei saanud mitte midagi aru. Uurisin raamatuid, tegin hirmsasti tööd. Keegi ütles siis, et ära hakka midagi mõtlema ega juurde mõtlema, loe kõige lihtsamalt, suisa pobisedes, ja kõik läheb paika. Ja nii ongi.
Kas sul ei ole nende aastate jooksul kordagi olnud mõtet teatrit vahetada?
Ei. Tegelikult on ettepanekuid tehtud. Päris alguses Pärnu teatrisse ja hiljem Vanemuisesse. Aga siis olid mul lapsed parajasti väikesed ja mul oli Ugalas olnud nii palju huvitavaid rolle, et... Miks?