Päevatoimetaja:
Meinhard Pulk
Saada vihje

Kohukeste müük suurenes kampaaniaga ligi 40 protsenti

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Pooled valijad nägid K-kohukese reklaamide taga Keskerakonda
Pooled valijad nägid K-kohukese reklaamide taga Keskerakonda Foto: Raigo Pajula

Valimiste eel ja järel palju kõneainet pakkunud ASi Kohuke K-kohukese kampaania suurendas ettevõtte kõigi kohukeste päevast müüki 39 protsendi võrra.

ASi Kohuke Eesti müügijuhi Jüri Kambura kinnitusel on K-kohukesel «müstiline» müügiedu kauplustes, kus uut toodet müüakse. Tema sõnul on tulnud sageli müüki saata lisakoguseid.

«Varasemaga võrreldes müüakse rohkem ka Black Mama ja Kohukese märgiga tooteid,» kinnitas Kambura.

Mitmes müügikohas ei pääsenud K-kohuke sortimenti, sest suurtel kettidel on kindel kord kauba müügile võtmiseks ja selle järgimine võtab aega, rääkis Kambura. Mõne kliendiga toimuvad ka praegu läbirääkimised.

Valimiste eel erakonnad tülli ajanud kohukesekampaania algas 1. oktoobril ning lõpeb selle nädalaga.

Kohukesekampaaniat seostasid mitmed erakonnad ja avalikkus valimiskampaaniaga, kuna «K» kohukese reklaamplakatid meenutavad Keskerakonna sümboolikat.

Keskerakond eitas seost partei valimiskampaaniaga.

Avalikkuse survel sekkus kohukesekampaaniasse ka politsei ja tarbijakaitse.

Tagasi üles