Valimiste eel ja järel palju kõneainet pakkunud ASi Kohuke K-kohukese kampaania suurendas ettevõtte kõigi kohukeste päevast müüki 39 protsendi võrra.
Kohukeste müük suurenes kampaaniaga ligi 40 protsenti
ASi Kohuke Eesti müügijuhi Jüri Kambura kinnitusel on K-kohukesel «müstiline» müügiedu kauplustes, kus uut toodet müüakse. Tema sõnul on tulnud sageli müüki saata lisakoguseid.
«Varasemaga võrreldes müüakse rohkem ka Black Mama ja Kohukese märgiga tooteid,» kinnitas Kambura.
Mitmes müügikohas ei pääsenud K-kohuke sortimenti, sest suurtel kettidel on kindel kord kauba müügile võtmiseks ja selle järgimine võtab aega, rääkis Kambura. Mõne kliendiga toimuvad ka praegu läbirääkimised.
Valimiste eel erakonnad tülli ajanud kohukesekampaania algas 1. oktoobril ning lõpeb selle nädalaga.
Kohukesekampaaniat seostasid mitmed erakonnad ja avalikkus valimiskampaaniaga, kuna «K» kohukese reklaamplakatid meenutavad Keskerakonna sümboolikat.
Keskerakond eitas seost partei valimiskampaaniaga.
Avalikkuse survel sekkus kohukesekampaaniasse ka politsei ja tarbijakaitse.