Tallinna logo konkursi võitis logo nimega «Kõlab hästi», mille autor on DDB Eesti AS, teatas linnavalitsus.
Tallinna logo konkursi võitis töö «Kõlab hästi»
«Kõlab hästi» kogus üle viiendiku linna esindajate, linnaelanike, turistide ja ekspertürii häältest.
Logo «Kõlab hästi» kujutab Tallinna vanalinna siluetti helilainena ning viitab eestlaste lauluarmastusele.
«Tallinna linna logo konkursi eesmärk oli leida linnale märk, mis ühtlustaks linna ametite ja allasutuste kohati kaootilist märksüsteemi ning tekitaks positiivseid seoseid ja sümboliseeriks linna nii linnaelanike, turistide kui meie partnerite jaoks,» ütles linnavolikogu aseesimees Kaupo Reede.
«Nüüd on meil märk, mis annab oma panuse Tallinna identiteedi väljatöötamisse.»
Logole «Kõlab hästi» andsid oma hääle üle 20 protsendi linnaelanikest, 24 protsenti turistidest, 23 protsenti ekspertüriist ja 20 protsenti linna esindajatest.
Tallinna logo konkurss kuulutati välja 10. septembril, finaal koos SMS-hääletuse ja turistide küsitlusega toimus 3. - 9. oktoober. Finaalis osales 11 tööd.
Ekspertüriisse kuulusid EMT turundusdirektor Piret Mürk, EAS Turismiagentuuri juht Maarika Liivamägi, graafilise disaini õppejõud ja ajakirjanik Tõnu Kaalep, Hansapanga turundusdirektor Toomas Tiivel, Eesti Reklaamiagentuuride liidu president Rein Iida ja LHV partner Rain Tamm.
Samuti kuulusid üriisse kunstikriitik Harry Liivrand, Tallinna klubikultuuri asjatundja Chris Long alias Rhythmdoctor, briti graafilise disaini esindaja Paul Barlow ning soome graafilise disaini ekspert Jon Granström.
Konkursi eelarve on koos käibemaksuga 550.000 krooni. Igale konkursil osalenud agentuurile eraldati 15.000 krooni töökulude katteks.