Natuke kahetsusväärsel kombel mäletatakse Gunnar Grapsi liiga ühekülgselt. Tema imagoloogias domineerib kujutlus 1980ndate tüüpilisest egomaniakaalsest hevimehest, kes musta nahka riietatult peenikese häälega kisades laval kargleb.
Tegelikult viljeles Graps oma muusikuteel väga erinevaid liine ja stiile. Tema juhitud Mikronid oli 1960ndate lõpus ja 1970ndate alguses väheseid stiilipuhtaid Eesti rnb ansambleid. Isegi tavaliselt hard-rock-bändiks tituleeritud Ornament viljeles ka souli ja isegi reggae't.
Legendaarne Magnetic Band alustas 70ndatel keeruka jazzrockiga, jätkas reggae, disco, funky ja popiga ja alles 80ndate keskpaiku pöördus ta heavy metali poole, mis tõi talle ka kõige suurema kuulsuse nii Eestis kui ka kogu NSVLis.
Nii õnneks kui kahjuks saabus surm siis, kui ta oli üle 10 aasta saavutamas loomingulist kõrgseisu. Sel aastal sai ta maha hea albumiga «Rajalt maas», kus kostus ka tema puhul enneolematut eneseirooniat.
Tiit Karuks, ajakirjanik:
Graps oli oluline tegija eesti rockmuusikas, kuhu Ornament, Magnetic Band ja GGG on jätnud märgatava jälje. Ta ajas kogu oma elu jooksul kangekaelselt oma rida, selles oli tema tugevus ja nõrkus. Tugevus seepärast, et teda oli võimatu mitte märgata, meeldis tema muusika või mitte. Nõrkus aga selles, et see suhteliselt jäik joon 1990ndatel enam peale ei läinud. Sellest ka ehk mõningane kibestumus. Mina puutusin Grapsiga kokku tema kõrgajal 1970ndate lõpus ja 1980ndate alguses , kui tegin ETVs rocki- ja dässisaadet «Heli jälg». Ning muidugi need aastad, mil istusin Tartu muusikapäevade üriides.
Grapsi rokkarlikkust näitas kas või seegi, et aastad ei muutnud tema soengufassongi hevimees ta oli ja hevimeheks ta jäi. Hevimehena läks ta ka ära teise ja paremasse maailma.
Minu meelest oli üks teda iseloomustavaid lugusid «Raudmees». Sellised inimesed nagu tema ei paindu, sellised inimesed murduvad. Graps, paraku, murdus liiga noorelt.