Rotermanni kvartalis asuvas parklas on inimesed mobiiliga parkimise eest tasudes kirjutanud sõnumisse vale parkimistsooni, sest nii oli kirjas parkimisautomaadil oleval näidistekstil.
Kesklinna parkimisautomaadi näidistekst eksitas parkijaid
Just nii juhtus Stellaga, kes talitas täpselt Rotermanni kvartalis kaupluse Crumpler ees oleva parkla parkimisautomaadilt leitud õpetussõnade järgi: «Mobiilne parkimine Saada numbrile 1902 SMS: auto reg-nr ja tsoon (näit.123ABC P9) Helista 1903 parkimise lõpetamiseks.»
Täpselt nii ta talitas ning leidis mõne aja pärast auto juurde tagasi pöördudes klaasipuhastaja vahelt trahviotsuse. Tõsi küll, sealsamas parkimisautomaadi lähedal oli suur infotahvel, kus oli suurelt kirjas ka mobiiliga parkijatele mõeldud õige parkimistsoon: P13.
AS-i Ühisteenused parklate grupi juhataja Aare Sepp nentis, et tõepoolest on tekkinud selline kahetsusväärne olukord, et parkla kasutajad võtavad parkimistsooni numbri infotahvlite näidiste osast.
«Ehk asutakse parkima nii näidiselt võetud tsooninumbritega, kui ka autoga, mille registreerimisnumber on 123ABC. Tegelikuses on parklasse sissesõitudel olevatel märkidel märgitud parkimistsooni reaalne number ja seda suurelt ning loetavalt,» kinnitas Sepp. Nii on see ka Rotermanni 14 asuva parkla puhul, mille sissesõitude juures on P13 suurelt ja selgelt kirja pandud.
«Peale mainitud kahetsusväärset juhtumit võtsime vastu otsuse, et muudame parkimisautomaatide näidistekste nii, et selles olev tsooninumber vastaks reaalse parkimistsooni numbrile. See muidugi ei välista võimalust, et mõni autojuht võib sisestada oma sõiduki numbriks 123ABC,» lausus Sepp.
Ta lisas, et Stellale tehtud leppetrahv on tänaseks juba tühistamisotsuse saanud.