Nördinud kliendid on alustanud Facebookis kampaaniat Tallinnas Kalamajas Põhja puiesteel asuva Rimi kaupluse vastu – poele heidetakse ette räpasust, vähest või suisa olematut kaubavalikut, pikki järjekordi ja aeglaselt töötavaid kassasid.
Pahased kliendid Kalamaja Rimist: kaupa pole, kassad ei tööta, järjekorrad on pikad
Rimi Eesti Food AS esindaja Katrin Bats ütles, et igasugusene kliendi tagasiside on neile väga oluline. «Samamoodi suhtume ka Põhja Rimi kohta käivasse kriitikasse väga tõsiselt. »
«Oleme kaupluse probleemidega kursis ning tegeleme nende kõrvaldamisega pidevalt.
Plaanime lähiajal kaupluses korraldada suurpuhastuse, mis peaks kindlasti muutma selle puhtamaks, »lubas Bats. Kaubavalik on aga Põhja Rimis tema sõnul üsna sarnane kõikide teiste Rimi supermarketite omaga. «Näeme, et selles piirkonnas oleks vajadus suurema hüpermarketi järele. Kahjuks aga supermarketisse suure hüpermarketi sortiment sisse ei mahu,» nentis ta.
«Kui kliendid märkavad tavapärases sortimendis olevate kaupade puudumist, palume sellest meile kindlasti teada anda. Just eelnimetatud probleemide tõttu võtsime esimeste seas Põhja Rimis kasutusele uuenduslikku automaatse tellimissüsteemi, mis peaks pikemas perspektiivis tagama parema kaupade kättesaadavuse.
Pikad kassajärjekorrad on Batsi sõnul samuti teada. «See aga ei ole mitte ainult Põhja Rimi probleem vaid kogu jaekaubanduse mure, eriti Tallinnas ja Harjumaal. Ehk oleks siin hea anda edasi sõnum kõigile tööotsijatele, et nad on väga oodatud meie kauplusesse Kalamaja häid kliente teenindama,» sõnas poeketi esindaja.
«Meil on väga kahju, et kliendid peavad oma rahulolematust Facebooki aktsiooni korras väljendama ning kinnitame siinkohal, et meie huvi on anda endast parim, et Põhja Rimi oleks klientidele meeldiv ostukoht,» ütles Bats.