• Testi tulemused avaldatakse kutsealusele tema soovil paberkandjal. Audiitorid tuvastasid vaatluse käigus, et testi tulemusi kutsealustele ei tutvustatud. Küsimusel anti kutsealustele vaid üldsõnalisi vastuseid testi tulemuste kohta.
• Kaitseressursside amet edastab KRA testi tulemused kaitseväele, et kaitsevägi saaks neid kasutada ühe vahendina ajateenistuja sobivuse hindamisel kas autojuhi või jaoülema ametikohale.
• Kaitsevägi neid tulemusi ametikohale määramisel süsteemselt ei kasuta. Auditi käigus selgus, et kaitseväelasi pole testi tulemuste kasutamiseks ka piisavalt instrueeritud.
• Kaitsevägi ei saa testi tulemusi ajateenija ametikohale määramisel alati arvestada.
• Testi suhteliselt suur ennustusvõime kutsealuste jaoülemaks või autojuhiks määramisel leidis kinnitust (79,4 protsenti).
• Kaitseväelastele tehtava kutsesobivustesti tulemused ja hilisem määramine ametikohale ei saa olla üks-üheses vastavuses, sest test ei mõõda kõiki ametikohale määramist mõjutavaid faktoreid.
• Kaitseväe, kaitseressursside ameti ja kaitseministeeriumi vahel on kokku leppimata ja kommunikeerimata testi tegemise eesmärk (asutustes tajutakse seda erinevalt või ei olda sellest teadlikud) ja aksepteeritav vea suurus.
• Kasutatav kutsesobivustest on mõeldud ainult kutsealuse kutsesobivuse profiili analüüsiks. Testi väljatöötaja on ette näinud testi täitmist testitava emakeeles. Juhul, kui testi kohustatakse täitma võõrkeeles, moonutab see testi tulemusi.
• Kutsesobivustesti läbiviimisel ja selleks nõutavate tingimuste mittearvestamine võib mõjutada testimise tulemusi ja suurendada veavõimalust, mis on niigi alati olemas ja selle konkreetse testi puhul SLG Thomas Internationali andmetel 10-15 protsenti.
• Vahetada infot tagamaks testi eesmärkidest ühene arusaamine, sealhulgas soovitame kaitseressursside ametil saata väeosadele testimist tutvustav infomaterjal, et tagada selle tulemuste kasutamine ka kaitseväe poolt ajateenijate ametisse määramisel.