Päevatoimetaja:
Liisa Ehamaa

Looduskosmeetika sari JOIK vallutab välisturge

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
JOIKi edu aluseks eksporditurgudel on juhataja Eva-Maria Õunapuu (vasakul) ja ekspordijuhi Kadri Mäesalu sõnul edasimüüjate isiklik entusiasm toodete suhtes.
JOIKi edu aluseks eksporditurgudel on juhataja Eva-Maria Õunapuu (vasakul) ja ekspordijuhi Kadri Mäesalu sõnul edasimüüjate isiklik entusiasm toodete suhtes. Foto: Peeter Langovits

2006. aastal füüsilisest isikust ettevõtjana alustanud Eva-Maria Õunapuu on praeguseks üles ehitanud looduskosmeetika ettevõtte JOIK, mille tooteid pole vaja ekspordiks pakkuda – neid tullakse ise küsima.


Kuigi ekspordiga hakkas JOIK tõsisemalt tegelema alles mullu maikuus, kui palgati ekspordijuht Kadri Mäesalu, moodustas väljavedu mullu ettevõtte käibest juba 21 protsenti ning selle aasta esimesel poolel kasvas see juba 34 protsendini. Kuna suur osa müüakse just aasta lõpus, siis loodetakse, et see osatähtsus kasvab tänavu veelgi.

Tagasi üles