Selleks et elektriraudtee saaks olla edukas, ei piisa ainult uutest rongidest ning liine tuleb mitmes suunas pikendada, kirjutab majandusgeograaf Hardo Aasmäe.
Tellijale
Hardo Aasmäe: elektriraudtee edu või nurjumine
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Viimaks ometi on Eesti raudteedele ilmunud tänapäevased reisirongid. Esimene läks teele 1. juulil ja kohe oli platsis tujurikkuja. Elektriraudtee avareis Tallinnast Keilasse jõudis kohale kuus minutit kavandatust hiljem. Pealegi pidi avareis kestma plaani järgi niikuinii tervelt 50 minutit. Põhjuseks raudtee uuendustööd Tallinna ja Järve jaama vahel. Kuigi aastaid tagasi oli teada, millal uued rongid tulevad, ei saa Eesti Raudtee selle arvestusega remonditöid kavandatud.