![Hardo Aasmäe](http://f7.pmo.ee/GbhNISQiYPdwKwG2WrmGvdgfsug=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2013/04/09/1680320t1hcbd6.jpg)
Selleks et elektriraudtee saaks olla edukas, ei piisa ainult uutest rongidest ning liine tuleb mitmes suunas pikendada, kirjutab majandusgeograaf Hardo Aasmäe.
Selleks et elektriraudtee saaks olla edukas, ei piisa ainult uutest rongidest ning liine tuleb mitmes suunas pikendada, kirjutab majandusgeograaf Hardo Aasmäe.
Viimaks ometi on Eesti raudteedele ilmunud tänapäevased reisirongid. Esimene läks teele 1. juulil ja kohe oli platsis tujurikkuja. Elektriraudtee avareis Tallinnast Keilasse jõudis kohale kuus minutit kavandatust hiljem. Pealegi pidi avareis kestma plaani järgi niikuinii tervelt 50 minutit. Põhjuseks raudtee uuendustööd Tallinna ja Järve jaama vahel. Kuigi aastaid tagasi oli teada, millal uued rongid tulevad, ei saa Eesti Raudtee selle arvestusega remonditöid kavandatud.