Keskerakonna nimekirjas Euroopa Parlamenti tagasi valitud Siiri Oviiri sõnul puudub tal ülevaade erakonna kampaania kuludest, kuid tema sõnul oli kulude kogusumma väiksem kui kümme miljonit krooni.
Oviir: Keskerakonna valimiskampaania maksis alla 10 miljoni
Oviir märkis, et üks kõige kulukam reklaami vorm on telereklaam ning seda oli Keskerakonna valimiste eel oluliselt vähem kui mõnel teisel erakonnal.
Erakonnad peavad oma valimiskampaania kulude aruanded esitama kuu aja jooksul pärast valimiste toimumist ehk 7. juuliks.
Keskerakond valmistas valimiste eel eestlastele ja venelastele erinevad telereklaamid. Mitme politoloogi ja meediaspetsialisti hinnangul jagasid Keskerakonna venekeelsed telereklaamid Eesti ühiskonna «omadeks» ja «vaenlasteks» ning kujutasid venelasi rõhututena.
Oviir sellega ei nõustunud ning tema kinnitusel ei olnud Keskerakonna venekeelsete reklaamide eesmärk selline. Tema sõnul ei olnud Keskerakonna reklaamidest kindlasti midagi sellist võimalik välja lugeda.
Oviir lisas, et erinev lähenemine eestlastele ja venelastele toimub ka mujal. Ta tõi näiteks eesti- ja venekeelse Postimehe, kus sisu on erinev, milles sageli erinevad ka näiteks eesti keelest vene keelde tõlgitud artiklid.