Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2013/06/30/1864864t1h2467.jpg)
Cannes’i 60. rahvusvahelise loovusfestivali korraldajad teatavad purustatud rekorditest: festivalipaleesse suudeti mahutada pea 12 000 delegaati, 16 rahvusvahelist žüriid hekseldasid läbi 92 riigist lähetatud 35 765 võistlustööd ja jagasid välja rekordarvu lõvisid.
Eesti agentuuride konkursitööd sel aastal äramärkimist ei leidnud, küll aga jäid loodetavasti kõigile meelde Heinekeni turundusjuhi Alexis Nasardi otsekohesed sõnad: «Tellija saab endale just nii loova reklaami, kui ta väärt on.»