Nädalavahetusel lõppenud Cannes’i loovusfestivalil jäid Eestist võistlustulle saadetud tööd auhinnata. Võidurõõmu said eestlased maitsta vaid Eurospordi korraldatud rannajalgpalliturniiril, kus Taani ja Argentina järel teenis Eesti loovagentuuride võistkond kolmanda koha.
Tellijale
Võidutsesid nõme surm ja tegelik ilu
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Cannes’i loovusfestivali viimasel päeval jagati välja kõige mainekamate kategooriate – filmi ja kampaania – lõvid. Austraallaste (McCann Melbourne) metrookampaania «Kuidas nõmedalt surra» («Dumb Ways to Die») jätkas auhindade korjamist, võites nii filmi kui ka integreeritud kampaania grand prix’.