/nginx/o/2013/06/20/1844638t1h7a64.jpg)
Kui puudub teadmine, mida seadusesse kirjutatust tegelikus koolielus rakendada annab, siis selles võtmes ei peaks sellist seadust vastu võtma, leiab Margit Timakov, Eesti Õpetajate Liidu juhatuse esimees.
Kui puudub teadmine, mida seadusesse kirjutatust tegelikus koolielus rakendada annab, siis selles võtmes ei peaks sellist seadust vastu võtma, leiab Margit Timakov, Eesti Õpetajate Liidu juhatuse esimees.
Põhikooli- ja gümnaasiumiseadus (PGS) ei ole ühiskonnas nii palju kõneainet pakkunud, kui oleks võinud eeldada juba seetõttu, et menetluses on riigi tähtsaimat ressurssi ehk tänast noort ja homset täisväärtuslikku kodanikku, tema õpikeskkonda, arengut ja seda suunavaid inimesi (õpetaja, koolijuht, toetavad spetsialistid) puudutav seadus.