Kui puudub teadmine, mida seadusesse kirjutatust tegelikus koolielus rakendada annab, siis selles võtmes ei peaks sellist seadust vastu võtma, leiab Margit Timakov, Eesti Õpetajate Liidu juhatuse esimees.
Tellijale
Margit Timakov: miks niimoodi kiirustatakse?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Põhikooli- ja gümnaasiumiseadus (PGS) ei ole ühiskonnas nii palju kõneainet pakkunud, kui oleks võinud eeldada juba seetõttu, et menetluses on riigi tähtsaimat ressurssi ehk tänast noort ja homset täisväärtuslikku kodanikku, tema õpikeskkonda, arengut ja seda suunavaid inimesi (õpetaja, koolijuht, toetavad spetsialistid) puudutav seadus.
Suhteline vaikus on aga mitmeti põhjendatav. Esiteks on kihutamise tempo sportauto oma ning see on sisulist arutelu ja kokkuleppeid ootavad inimesed juba ammu kandadelt raputanud. Teiseks ollakse koolides ametis lõpetamistega.