Cannes’i loovusfestivali disainižürii tegi eile teatavaks oma nimekirja, mille hulgast valitakse edaspidi välja auhinnasaajad. Paraku ei olnud selles Eesti agentuuri Koor võistlustööd «Saku koduõlu», mis hiljuti võitis Lätimaal Kuldse Haamri ja mis Cannes’is heitles pakendidisaini kategoorias.
Tellijale
Lätlastele pronkslõvi, meie rindel muutusteta
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Küll aga on nimekirjas Läti agentuuri Young/Hungry poolt Riia Stockholmi Majanduskooli lõpetajatele kavandatud «Maailma väikseim aastaraamat». Lätlased on sel aastal Cannes’is üldse väga tublid, kuna eile õnnestus Riia agentuuril Wrong Digital võita PR-kategoorias pronkslõvi tööga «Jalgrattavargus».