Bryan Adamsi ajaks oli pealava ette kogunenud juba soliidne rahvahulk. Päeva rekord. Õllekoridorides lennutas tuul tühje topse ja tolmu. Kui kõik teised ansamblid astusid lavale sekundise täpsusega, siis Bryan lasi ennast kümme minutit oodata. Ja siis see algas.
Laval tagaseinas huugas ilmatu suur LED-ekraan, ilma milleta poleks kontserdielamus kindlasti nii suur olnud. Ilmselt ilma nägemisaistingute võimendatud stimulatsioonita ongi raske tänapäeva Youtube’i põlvkonnal helikunstist maksimumi välja pigistada. Vahepeal ei saanud enam aru, kus täpselt Bryan laval on, sest kogu bändil oli üks ja sama soeng. Kanada tukk.
Heli oli eelmistest bändidest valjem, mis rõhutas BA enneolematut suurust veelgi. Kuigi ei Adams ega teda kuulama tulnud rahvamass polnud sama suured kui kahekümne aasta eest, ei pidanud pettuma kumbki neist.
Juba enne festivali algust leidus foorumites ja kommentaariumites ohtralt virisejaid. Viriseti nii esinejavaliku kui korralduse ja rekordkalli piletihinna pärast. Virisemine ei tee kunagi maailma paremaks kohaks.
Virisejate viga on see, et nad ei oska ennast muudmoodi väljendada, kui virisedes. Virisemise taga on pettumus, mälestuspilt kunagisest hiilgusest, mis tekitab soovi kogeda midagi võrdväärset või enamat. Aga midagi nii erilist, nagu oli esimene Rock Summer, meie elu ajal enam ei tule, ja sellega tuleb lihtsalt leppida.
Tehnilises korralduses ei saa midagi ette heita, kõik toimis nagu kellavärk, kõik artistid olid korralikult trenni teinud, heli oli tipptasemel, vetsusabas ei pidanud üldse passima ja õllepuhvetis sai ka kohe löögile.