Päevatoimetaja:
Marek Kuul

Rahanappus hävitab ralli

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Kuna Ott Tänakul pole tänavu võimalust MM-sarjas kihutada, hoiab ta kätt soojas N-rühma autoga Eesti teedel sõites.
Kuna Ott Tänakul pole tänavu võimalust MM-sarjas kihutada, hoiab ta kätt soojas N-rühma autoga Eesti teedel sõites. Foto: Karli Saul

Autoralli pole väga noorte meeste ala. Näiteks üheksakordne maailmameister Sebastien Loeb võitis oma esimese tiitli 30-aastaselt, tänavust MM-sarja juhtiv Sebastien Ogier on 29. Suurte võitudeni jõudmine nõuab kannatust, aga ka võimalusi raskeid aegu üle elada.

Eesti viimase 15 aasta parimad rallimehed Markko Märtin ja Urmo Aava tõmbasid karjäärile joone alla 30-aastaselt, ent suutsid enne seda teha mehetegusid. Nende mantlipärijateks ihkajate karjäär on aga lõppenud ammu enne õiget aega. Kõigi probleemi võib kokku võtta ühe sõnaga: raha.  

Märtini ja Aava tuules on rahvusvahelist läbimurret üritanud kümmekond noort eestlast, ent pärast rahakoti kiiret tühjenemist ja sponsorite kadumist on nad leppinud koduse sarjaga või karjääri sootuks lõpetanud. Liiga noorelt, sest isegi praegu jääb nende vanus veel alla 30 eluaasta. Rahanappus oli probleem eelmise kümnendi lõpus majandussurutise ajal, kuid väidetavalt on see nüüdseks veelgi võimendunud.

Tagasi üles