Kõige esimesena, kuuldes sõnaühendit Rock Summer, tuli vanameistril meelde kaks nime – Sleepy Sleepers ja Public Image Ltd. «Aasta oli siis 1988. See oli üks esimesi Rock Summereid. Need kaks muusikalist kooslust olid omaette sündmus Tallinnas,» meenutas Maasik.
Rock Summeril on Maasik käinud kahel korral. Üks kord päädis käik ka tema esinemisega. «See oli 1989. aastal. See oli üks meie esimesi suuri sooritusi, mistõttu ma ise väga teiste etteasteid ei näinudki.»
Edasistest Rock Summeritest hämmastas Maasikut enim 1993. aasta oma, mil hakkasid ilmnema üldisemad ja pöördumatud muusikamaastikul toimunud muutused – see oli aeg, mil 90ndad võtsid suuna kergemale muusikale.
«Kui tol aastal Eestis esimest korda üles astunud Haddaway on kuidagi haakuv Rock Summeri festivali nime esimese poole ja rokkmuusikaga üldisemalt, siis mina olen Rooma Paavst,» viskas Maasik nalja.
Omaenda esinemise peale, mis tekitas tollal palju furoori ning ennekõike küsimuse, kas Maasik astus tõepoolest laval suguühtesse naisterahvaga, kel nimeks Margit, ütles mees, et seda tuleks lugeda tema raamatust «Dekameroon». «Seal on kõik detailselt lahti selgitatud. Minge raamatukokku ja lugege!»
Tänavu uuesti toimuv Rock Summer paneb Igor Maasiku pisut õlgu kehitama. «Noh... osati on see ju nostalgiaüritus. Rokkmuusika ürituse korraldamine ei ole aastal 2013 «käsi kullas» ettevõtmine. Maailma tuntuimad rokkmuusikafestivalid on finantsilistel põhjustel oma pillid kotti pakkinud, rääkimata kodumaisest Rabarockist. Rootsi üks suuremaid tegi hiljuti sama,» toob Maasik näiteid maailmamuusikas toimuvast nõudluse-pakkumuse nihkest.