/nginx/o/2010/01/26/302112t1h7233.jpg)
Soome majandusleht Taloussanomat kirjutab, kuidas Tallinna sadam on muutunud Läänemere viinarannaks, kus kauplejate alkoholimüügi ambitsioonid aina kasvavad.
Soome majandusleht Taloussanomat kirjutab, kuidas Tallinna sadam on muutunud Läänemere viinarannaks, kus kauplejate alkoholimüügi ambitsioonid aina kasvavad.
Artikkel keskendub peamiselt SOK-gruppi kuuluva Prisma peremarketi, kes avas kevadel sadamas nn alkoholi kiirmüügi, tegevusele, vahendab ERRi uudisteportaal.
Prisma Peremarketi tegevdirektor Janne Lihavainen sõnas ajalehele, et nad peavad oma peamiseks konkurendiks sadamas alkoholipoodi Superalko.
Vastates küsimusele, et kas Prismal on kavas saada osa nn viinarallist, ta selget vastust ei andnud.
Ettevõte ei ole seejuures erilisi turunduskampaaniad oma sadamas avatud poe reklaamimiseks teinud.