Nende pededega ma küll lendama ei läheks!» kostis Solarise keskuse raamatupoes minu selja taga. Polnud mõtet üle õla kiigata, ilmselgelt oli ütleja just hetk tagasi väljunud koos minuga kinosaalist. Eks see oli muidugi üks võimalik viis reageerida Pedro Almodóvari viimasele linateosele, kuid süvitsi minnes saavad selgemaks režissööri enda erinevad avaldused ajakirjanduses, mille kohaselt on kokkuvõtlikult öeldes «Olen nii elevil» näol tegemist tema vaat et kõige poliitilisema ja kõige enam kohalikule, st hispaania, publikule mõeldud filmiga kogu Almodóvari senise karjääri jooksul.
Seks, kitš ja tantsivad stjuuardid
Madridist Méxicosse siirduval lennukil on kokku saanud huvitav seltskond, seda nii reisijate kui ka teenindava personali mõttes. Viimane koosneb suuresti kas geistjuuarditest või oma (bi)seksuaalsuse üle juurdlevatest pilootidest. Vähem markantne pole ka äriklassis reisijate taust, mis koosneb muuhulgas Mehhiko palgamõrtsukast, kodumaalt põgenevast rahajõmmist, kurjast dominatrix’ist, mitme naise vahel pendeldavast seebistaarist, kahest vastabiellunust ning neitsilikust keskeale lähenevast selgeltnägijast.
uristiklassist pole mõtet suurt rääkida, neile on antud uinutavat kokteili – las magavad kogu reisi maha, põhiline, et ei segaks. Üsna pea pärast õhkutõusmist avastatakse lennukil tehniline rike ning kuna enne maandumist on vaja kütus lennukist välja lasta, keerutavad-tiirutavad piloodid õhus, samal ajal kui stjuuardid pingete maandamiseks äriklassi nõudlikule kontingendile meskaliini sisaldavaid kokteile segavad ja meeleolu tõstmise mõttes ka The Pointer Sistersi «I’m so excited» muusikalinumbrina ette kannavad.