Taksojuhtide liit on piirhinna vastu. Liidu esindaja, taksojuht Lembit Poolak nimetas vastuargumendina samuti sekkumist vabasse turgu, aga tema sõnul on seaduseelnõus teisigi puudusi.
Poolaku sõnul on taksondus juba praegu reguleeritud rohkem kui paljud teised valdkonnad. Hindu reguleerib riik praegugi. Poolak tõi näiteks pagasitasu, mida Eesti taksojuhid küsida ei tohi, kuigi mitmetes riikides on see lubatud.
Lisaks on riik andnud taksonduses suured õigused kohalikele omavalitsustele, kes määravad ja kamandavad taksopeatustes. «Eri aegadel on püütud luua ühele või teisele vedajale konkurentsieelist – see on põhjus, miks meil seadus korras ei ole,» sõnas Poolak.
Kuigi taksojuhtide liit on hinnapiiri vastu, ei jaga sama seisukohta sugugi kõik taksofirmad. Eesti ühe suurema taksofirma Tallink Takso juhatuse liige Alger Holzmann ütles, et nemad on taksoteenuse piirhinna poolt: «Tegime ise paar aastat tagasi sama ettepaneku.»
Ühistranspordiseaduse taksoteenust puudutavates punktides kohtuvad vastandlikud maailmavaated: vaba turg või reguleerimine. On tavalist turuvõitlust: väiksemad taksofirmad ja üksiküritajad või suured firmad. Ollakse eri meelt, kuidas probleeme lahendada. Ühte meelt ollakse selles, et Tallinnas leidub röövellike hindadega taksojuhte ja on võitlust taksopeatuste ümber.
Skeptikud ei usu regulatsiooni mõjusse. Reformierakondlane Arto Aas ütles, et mõni takso vormistatakse rendiautoks ja küsitakse kliendilt ikka nii palju raha kui tahetakse. Piirhinna kaudu saaks kohalik omavalitsus veelgi enam turul toimuvasse sekkuda, mis loob ettevõtjatele (eelkõige on soodsamas seisus suuremad taksofirmad) võimaluse enda kasuks lobitööd teha ja turgu veelgi enam moonutada.