«Praegune projekt on selline, et auto peab sõitma ühest teeservast teise ja sellega hävitatakse umbes 60 parkimiskohta,» kirjeldas Telliskivi tänaval elav arhitekt Ülo Peil, kes on üks kirja koostajatest. Ta lisas, et praegu on kummaline olukord, kus linnavalitsus on justkui elanike soove arvestanud, aga tegelikult pole keegi rahul.
Peili sõnul tegidki kohalikud elanikud vea sellega, et esitasid liiga palju ideid. Lahendusi pakuti välja nii Telliskivi Seltsi kaudu kui ka ükshaaval.
Nii ongi ametnikel õigus öelda, et kõik olid kaasatud ja nende soove on võimalusel arvestatud. Tulemuseks on aga parkimiskohtade kadumine ning otse majade uste ees kulgev kergliiklustee, mis on inimeste arvates liiga kitsas ja ka ohtlik kasvõi majadest teele joosta võivate laste tõttu.
Linnaisad aga midagi muuta ei taha. «Kui siiani on seda projekti läbi vaadatud koos Telliskivi Seltsiga, kus on palju jalgrattureid, siis praegu on välja tulnud teise poole esindajad, kes tahavad oma autosid parkida ja tahavad seda teha just enda akende all,» tõdes kommunaalameti juhataja Ain Valdmann.
«Me peame valima, mida me eelistame. Kas seda, et jalgratturid ja jalakäijad saavad liikuda rahulikult omaette, või eelistame autode parkimist. On ju ilmselge, et jalakäijate ja jalgratturite turvalisus kaalub üles need parkimiskohad, mis sinna oleks tulnud,» lisas transpordiameti liikluskorralduse osakonna juhataja Talvo Rüütelmaa.