Päevatoimetaja:
Alexandra Saarniit
Saada vihje

Sotsiaalsete töökohtade reklaam maksis Tallinnale 367 000 krooni

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Tööbörs Tallinna trammipargis.
Tööbörs Tallinna trammipargis. Foto: Mihkel Maripuu

Tallinn reklaamib nii ajalehtedes kui avalikes kohtades, et loob 5500 uut töökohta. See teavitus läheb linnale maksma ligi pool miljonit krooni.


Tallinna ettevõtlusameti juhataja Kairi Teniste sõnul läks sotsiaalsete töökohtade loomisest teavitamine linnavalitsusele koos käibemaksuga maksma 367 000 krooni.

Linnapea Edgar Savisaar peab reklaamiraha suhteliselt väikeseks, kui arvestada, et üldse käib linn 5500 sotsiaalse töökoha loomise eest välja 310 miljonit krooni.

Savisaare sõnul vajavad linlased niisugust teavet, kuna töötuid on palju ning nende arv üha kasvab. Seetõttu peab linn oma kohuseks töötuks jäänud inimesi aidata ning sellest ka võimalikult hästi teada anda.

«Inimestel ei ole tööd ning nad peavad saama infot uute töökohtade kohta,» rõhutas Savisaar.

Eelmisel nädalal toimusid tööbörsid nii trammi- ja trollibussi- kui autobussikoondises. Mõlemal korral tuli kohale umbes tuhat töötut. 1. juunist saab trammides ja trollides koristajana tööd 40, autobussides 60 inimest. 1. septembrist alustab aga ühissõidukite reisisaatjatena tööd kokku 1000 inimest.

Savisaare sõnul loob linn sel aastal veel uusi sotsiaalseid töökohti seoses Vabaduse väljaku valmimisega. Läbirääkimisi on linnavalitsus pidanud ka mitme erafirmaga, kes on nõus samasuguseid töökohti tekitama. Jutt käib bussifirmadest Sebe ja MRP, Meritoni hotellikompleksist ning laienevast Rocca al Mare kaubanduskeskusest.

Tagasi üles