Viies suuremas maakonnalehes märtsis alanud nn digipööre tõi veebi kogu paberlehe sisu, mis teeb väljaanded tellijatele kättesaadavaks ka digitaalseid kanaleid pidi. Kohaliku kogukonna jaoks oluline info on tasuta loetav ka juhulugejale.
Tellijale
Tellid kaubamärki, mitte paberlehte
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Maakonnalehti Sakala, Järva Teataja, Pärnu Postimees, Virumaalane ja Virumaa Teataja koondava Ühinenud Ajalehtede juhatuse esimees Peep Kala (pildil) märgib, et digipöörde eesmärk on parandada maakonnalehtede kättesaadavust maakohtades, kus paberleht võib tellijani jõuda tihti alles pärastlõunasel ajal. «Digipöörde mõte ongi muuta senist stereotüüpi, et kui oled lehetellija, siis on kindlasti tegemist paberlehega. Nüüd tellid sa ajalehte kui niisugust, ajalehte kui kaubamärki.»