Esko talu laudas on 40 lüpsilehma, lisaks paarkümmend lihaveist. Elumaja külge on ehitatud väike juustukoda.
Suurele osale Esko talus toodetud kaubast tulevad inimesed ise järele. Eensalu sõnul on tal kujunenud oma püsiklientuur, kellele tuleb kogu aeg lisa ilma igasuguse reklaamita. Juust, mida toodetakse mitut sorti, on müügil ka Tallinna kaubamajas ja Sakus Rocco poes.
Esko talu peremehe sõnul on tema eeliseks teiste piimakarjaomanike ees just see, et ta ei müü toorpiima, vaid teeb sellest ka ise lõpptoodangut. Nõnda ei sõltu ta kuigi palju piimahinna kõikumisest turul. Olukorras, kus juustu hind on poes langenud, on temal see püsinud stabiilne, sest tegu on eksklusiivse nišitootega.
Riskide hajutamiseks tegeleb Esko talu väikest viisi ka turistide vastuvõtuga ja osutab talvel vallale lumetõrje teenust. Mõningaid ettevõtmisi on veelgi.
Lisa-eurotoetusi pole talu küsinud, toime on püütud tulla ettenähtud otsetoetustega. Investeeritud on vähehaaval, tänavu näiteks asfalteeriti lautade ümbrus.
Kõige selle tulemusena on mulluse kolme miljoni krooni suuruse käibega talu väikeses kasumis ja tuleb omadega ilusasti toime. Muide, selles talus käib ka populaarse telesarja Õnne 13 filmimine, mis on peremehe sõnul pigem reklaami- kui äriprojekt.