Päevatoimetaja:
Marek Kuul

Karmimad ehitusnõuded neelavad rohkem raha

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Ain Kendra
Ain Kendra Foto: SCANPIX

Sellel esmapäeval, 1. aprillil loodi maanteeameti juurde eraldi järelevalveosakond. Selle ülesanne pole küll ainult Tallinna või teiste omavalitsuste tänavate seisu kontrollimine, nad peavad tegelema ka riigimaanteedega, aga suuresti oli järelevalveüksuse loomise motivatsiooniks just teede olukord pealinnas. Lisaks sellele käib maanteeametis parajasti töö uute karmimate teede projekteerimise ja ehitamise normide loomiseks.

Uusi norme ette valmistava töögrupi liige Ain Kendra (pildil) ütleb, et Eesti teede ja tänavate probleemid algavad vananenud normidest – nende järgi ei saagi Euroopa kvaliteediga teid teha.

Muuseas, kui Eesti kehtivad suures osas veel Nõukogude normid, siis Venemaal on need tehtud vahepeal juba rangemaks ning ehitatakse tänu sellele ka paremaid teid.

Tagasi üles