Aasta alguses tuli Google koos mitme partnerfirmaga välja kampaaniaga «Go Paperless in 2013», mis, nagu nimigi ütleb, kutsub üles uusaastalubadusena vähendama paberimajandust ning ideaalis sellest hoopiski loobuma. Rohelise metsavaatega kaunistatud kampaania sai lühikese ajaga rohkelt kriitikat, sest elektroonikatööstuse kõrvalmõjude ökoloogilist jalajälge hinnatakse palju suuremaks kui taaskasutatava paberi oma.
Tellijale
Google’i keskkonnakampaania ärritas paberitööstust
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Trükimeedia keskkonnamõjusid uuriv projekt Verdigris, mille liikmeteks on teiste seas suurfirmad HP, Kodak ja Agfa, teatas, et Google kasutab keskkonnasäästlikkuse sõnumit oma toodete reklaamiks, mitte aga ausaks säästlikkusele innustamiseks, ning kutsus kampaania «Go Google-less» raames inimesi üles vahetama otsingumootorit.