Päevatoimetaja:
Andres Einmann
+372 666 2072
Saada vihje

Tallinna peatänavatel on lapitud üle 3000 ruutmeetri löökauke

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Löökauk Tartu maanteel bussijaama lähedal.
Löökauk Tartu maanteel bussijaama lähedal. Foto: Raigo Pajula

Tallinna peatänavatel ehk Vabaduse puiesteel, Paldiski maanteel, Tartu maanteel, Narva maanteel ja Pärnu maanteel on käesoleval aastal kokku tehtud enam kui 3000 ruutmeetri ulatuses parandustöid.

Talveperioodil tehakse remonttöid taaskasutatud mustseguga, mille kasutamine on võrreldes suvise asfaltseguga ligi kolm korda kallim, ütles Tallinna abilinnapea Kalle Klandorf vastuses Isamaa ja Res Publica Liitu kuuluva Madis Kübara arupärimisele. Seetõttu parandavad remondibrigaadid praegu esmajärjekorras sügavad ja avariiohtlikud löökaugud.

Suurem teekatete remont algab Klandorfi kinnitusel pärast asfalditehaste käivitamist tõenäoliselt aprilli teises pooles, kui ööpäevaringne temperatuur tõuseb vähemalt viie soojakraadini. Varasemate aastate kogemustele tuginedes saavad peatänavate löökaugud Klandorfi kinnitusel parandatud 15. maiks.

Suurematest teetöödest on Tallinnal Klandorfi kinnitusel tänavu kavas oktoobriks lõpetada Ülemiste liiklussõlme ehitus. Mais peaks lõppema Ranna tee rekonstueerimine, juunis Männiku tee, samuti Kreutzwaldi tänava Kunderi tänava ja Tartu maantee vahelise lõigu rekonstrueerimine.

Augustis peaks abilinnapea sõnul lõppema Tehnika tänava Pärnu maantee ja Toompuiestee vahelise lõigu ning Soo tänava Põhja puiestee ja Tööstuse tänava vahelise lõigu rekonstrueerimine. Septembris peaks valmima rekonstrueeritud Telliskivi tänava Kopli ja Ristiku tänava vaheline lõik, oktoobris Harju ja Kullassepa tänav.

Kvartalisisestest teedest on Klandorfi kinnitusel plaanis remontida Kristiine linnaosas Nõmme tee 19 ja 23 ning Vindi tänav 18 vahelise ala teed ning Lasnamäe Seli asumi kvartalisisesed teed.

Tagasi üles