Päevatoimetaja:
Marek Kuul

Tundmatu päritoluga tooted trügivad ostukorvi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Poekettide omatoodete osakaal kasvab.
Poekettide omatoodete osakaal kasvab. Illustratsioon: Pm

Kuigi võrreldes teiste Euroopa rahvastega suhtuvad eestlased poeketi omamärgitoodetesse siiani umbusklikult, kinnitavad kaupmehed, et selliste toodete läbimüük ja valik suureneb aasta-aastalt. See pole ka ime, sest need on analoogsetest kaupadest kuni 25 protsenti odavamad.


«Olen ostnud Rainbow’ (Prisma tootesari – toim) asju, sest neil on hea hind,» rääkis möödunud kolmapäeval Mustika keskuse Prismas sisseoste teinud Tiina Aster (40). Samas tunnistas ta, et ostab vaid üksikuid poodide omamärgitooteid ning mõnikord pole ostuotsuse aluseks sugugi mitte soodsam hind, vaid kaup ise. «Ma ostan näiteks Rainbow’ tuunikalakonserve, sest need on huvitava maitsega, näiteks karriga, ja ma tean, et mujalt ma seda ei saa,» tõi ta näite.

Märksõnad

Tagasi üles