Selles stseenis oli ka ainuke kord, kui nuku kasutamine end õigustas või tuli tervikule lausa kasuks. Kuigi nuku meisterlik ja semiootiliselt põhjendatud esinemine inimese kõrval annaks suurele osale lavastustele pigem midagi juurde kui võtaks ära, oli see suhe «Andromeda saares» pisut hõre.
Taas sai tunnistust Katariina Undi näitlejasuurus, sest just allahindluseta ja lolliks jäämise kartuseta kehastas Unt kraaksuvat metsikut moori ning mingit lapselikult lihtsat naudingut kogesid vaatajad selles mängus.
Ka on üks VAT Teatri alustalasid Tanel Saar (seekord Methosena) jõudnud sinnamaale, et tänu arenevale näitlejajulgusele või -vabadusele hakkavad tema loomes täiustuma need nüansid, millele pikematel rollianalüüsidel toetuda.
Hädasti vajab tugevat näitlejajuhti Meelis Põdersoo, kes tema osast osasse kanduva ekspressiivse sisemise pinge teisendaks sisuliseks sisemiseks pingeks. Ka Katariina Ratasepal tundub olevat märksa rohkem näitlejaväge sees, kui ta seni on lasknud välja paista (või on lastud paista).
Igal juhul võiks harglalik ja reilik lähenemine noortele suunatud teatris saada tavapärasemaks; kuidas seda aga publikule mõeldes efektiivselt teha, on üldine ja suur teema.
Indrek Hargla, «Andromeda saar»
Lavastaja Leino Rei, kunstnik Pille Kose, muusikaline kujundaja Ago Soots, valguskujundaja Martin Makarevitš
Osades Katariina Ratasepp, Katariina Unt, Meelis Põdersoo, Tanel Saar ja Ago Soots
Esietendus VAT Teatris 1. märtsil