Igatahes alasti kehade kujutamisel tekitab Kuusing sümbioosi poeesiast, groteskist, müütilistest figuuridest ja ajatutest piltidest. Tema allegooriline maal «Jänes kaarte ei mängi» on teravmeelne vihje animismile ehk loodusjõudude personifitseerimisele, milles valitseb dilemma maailma kahestumises loomulike ja üleloomulike, lubatu ning keelatu vahel. See iseloomustab ka antropomorfismi, kus kantakse loomadele üle inimese omadused.
Kuusing on seejuures võrratu päevapiltnik. Dokumenteerija mitte ainult fotoaparaadiga, vaid ka õlivärvidega lõuendil, näiteks Academia Grataga läbi viidud performansside ülesmaalijana Euroopas, Põhja- ja Lõuna-Ameerikas ning Aasias.
Tulemuseks on Kuusingu puhul see, et me kõik oleme ainult harilikud inimesed, keda kunstnik võib oma äranägemise järgi alasti kiskuda, sest kunstis on kõik lubatud. Siinkohal võib küsida, kas see on kriitiline kommentaar varakapitalismile?
2009. aastal toimus Tallinnas Hobusepea galeriis Andres Tali näitus «Das Kapital. Kritik der politischen Ökonomie». See oli projekt oksendavast kunstnikust, kes väljutas pidevalt enda söödud toitu. Kuusing viib selle ellu maali «Toiduklubi» kaudu.
Anders Härm kuulutas 2005. aastal Tallinna Kunstihoones kureeritud näitusel «Maalimine keelatud» sissejuhatavas tekstis, et maalikunst on kaotanud enda ümber geniaalse kunstniku aura, taandudes lihtsalt üheks tegelikkuse kajastamise vahendiks.
Geeniustega võib aga kokku puutuda igal ametialal. Ka 2013. aastal on maalikunsti võimalused piiramatud. Ei tasu unustada, et Konrad Mäe maalikunstipreemia on siiani aktuaalne.
Kuusingu puhul on oluline töödesse pandud maalispetsiifiline alkeemia ning sisuline kontseptuaalne müstitsism. Ta pärineb Setomaalt, mistõttu esineb ka selle kandi (sub)kultuurilisi mõjutusi ja eeliseid rääkida keelt, mida Põhja-Eestis igaüks ei valda. Setomaa Valdade Liit andis 2012. aastal välja seto aabitsa, mille illustreeris Kuusing.