Mitte kõik tootjad ei püüa tähelepanu messil, kus ajakirjanike, ekspertide ja analüütikute pilkude pärast võistlevad sajad ettevõtted. Nii on üha rohkem näha, et suurfirmad otsustavad oma kõige olulisemaid tooteesitlusi teha enda korraldatud pressiüritustel.
Tooteesitlusi enne ja pärast
Taiwani telefonitootjal HTC-l läks see õnneks, kui esitles möödunud nädalal uut tippmudelit HTC One, millega püüab taastada viimastel aastatel kaotatud turuosa. HTC One on suure ekraaniga telefon, mis ilmestab nüüdisaegset trendi – suur ja terav ekraan õhukesel telefonil. HTC on palju vaeva näinud ka aastaid tagasi kuulsust toonud Androidi mugandusega – uus kasutajaliides meenutab pigem Windows Mobile’i. Uuendusel on kindlasti nii pooldajaid kui ka selle üle nurisejaid, kuid fakt on see, et full-HD resolutsiooniga ekraan ja teiste tippnäitajatega telefon on ilmselt oma (eeldatavasti) kõrget hinda väärt. HTC on õhukesse metallist korpusega telefoni surunud kõik, mis vähegi võimalik, alates HTC-le omasest BeatsAudio helist ning lõpetades innovaatilise kaameraga, mis megapikslite asemel on rõhu pannud pildi kvaliteedile.