Päevatoimetaja:
Marek Kuul

40 uut löökauku päevas

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Teetööline Eduard Roos peab pärast iga liiklusmärgi «ebatasane tee» paigaldamist sellest pilti tegema, et vältida auto lõhkunud inimeste kahjunõudeid.
Teetööline Eduard Roos peab pärast iga liiklusmärgi «ebatasane tee» paigaldamist sellest pilti tegema, et vältida auto lõhkunud inimeste kahjunõudeid. Foto: Raigo Pajula

Tallinna tänavatel laiutavate aukude parandajad teevad, mis suudavad, kuid töö lõppu pole näha. Kergem oleks lugeda kokku pealinna tänavad, kus auke pole.

Liiklusmärkide paigaldaja Eduard Roos võtab asja huumoriga. Järjekordse ebatasase tee eest hoiatava liiklusmärgi Lasnamäel Smuuli tänavale üles seadnud, liigub ta edasi Narva maanteele, et järgmised kohale asetada. Ta seab päevas üles 30–40 märki. Küsimuse peale, kas tööd ikka jagub kella kaheksast viieni, ajas Roos silmad ümmarguseks: «Nii vähese ajaga küll ei jõua!» Kevadel on Roosil veel üks kohustus: kõik need märgid kokku korjata, mille inimesed on teepervele või kraavi visanud. Aukude eest hoiatavaid märke viskavat teelt ära kuuldavasti need, kes tahavad kommunaalametile teeaugus lõhutud auto pärast kahjunõuet esitada.

Kui märk autojuhti hoiatas, pole kommunaalamet süüdi, et autojuht hoiatust kuulda ei võtnud. Et linna kommunaalametile vaidluses trump anda, pildistab Roos iga paigaldatud märgi kohe üles.

Tagasi üles