Päevatoimetaja:
Marek Kuul

Juhtkiri: raha – jah, vastutust – ei

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: Urmas Nemvalts

Meediaväljaanded globaalselt hoolimatu surve all

Ükskõik kui modernne ei tunduks meile sotsiaalvõrgustik või otsingumootor, ei erine Google ja Facebook näiteks Postimehest: kõik on meediaorganisatsioonid, kelle tulu tuleb reklaamist.

Google’i reklaamikäive Eestis arvatakse olevat kaks miljonit eurot, kuid see võib olla ka 20 – keegi ei tea seda täpselt, sest Google’ile väga iseloomulikult nad neid arve ei avalikusta. Suurusest olenemata võib enamiku sellest tuluks nimetada, sest kulusid näiteks seoses Eesti turuga kannab ta minimaalselt. Soomes aga räägitakse Google’i reklaamikäibena sajast miljonist eurost, kulusid seevastu on sealgi napilt.

Tagasi üles