Rahvaliit loobus osast tänavusteks europarlamendi valimisteks kinni pandud reklaamipindadest, nimetades seda siiski tavapäraseks tegevuseks.
Rahvaliit kärpis euroreklaamide mahtu
«Eelmisel nädalal sai üles öeldud mõned pinnad väljaannetes. Seda seetõttu, et on mõistetav, et pool aastat ette planeeritud kampaaniamahtu mõnevõrra korrigeeritakse, seda vastavalt poliitilisele ja majanduslikule olukorrale,» ütles partei pressiesindaja Manuela Pihlap Postimees.ee'le.
Tema sõnul on valimiste lähenedes varem broneeritud mahtu ikka korrigeeritud ning see on lepingutega kooskõlas.
«Rahvaliit ei pea täna võimalikuks teha suurt kampaaniat. Olukord on täna majanduses üpris kurb ja ma arvan, et eesti rahvas ei pea seda õiglaseks.»
Tema sõnul on erakond juba algusest peale teatanud ka, et ei tee eurovalimiste eel välireklaami kampaaniat.
Pihlapi sõnul ei tähenda muutunud poliitiline olukord seda, et arvamusküsitluste põhjal 2-3-protsendise toetusega erakond on loobunud enda esindaja europarlamenti surumisest.
«Me oleme täiesti veendunud, et meil on väga tugev kandidaat ja me loodame ühele kohale europarlamendis,» viitas ta esinumber Anto Liivatile.
Tema sõnul peab Rahvaliit europarlamendi valimisi sama oluliseks kui sügisesi kohalike omavalitsuste volikogude omi.
Pihlapi väitel alustab Rahvaliit oma eurovalimiste kampaaniat maikuus. See ei tule tema sõnul eriti mahukas ning ka kavandatav telereklaam tuleb väikesemahuline.
«Täna Eesti majanduses toimuv on väga tõsine ja rahadega tuleb väga säästlikult ringi käia. Mina kutsuksin kõiki erakondi kokku hoidma.»
Europarlamendi valimised on 7. juunil ning sinna kandideerib 101 inimest. Rahvaliit pani parteidest välja noorima meeskonna, mille 12 kandidaadi keskmine vanus on 36 aastat.