Päevatoimetaja:
Marek Kuul

Kenitlev odavauto Škoda Rapid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: Škoda

Nii sedaaniks kui ka luukpäraks liigituv Škoda Rapid püüab pakkuda rohkemat, kui hinnasildi järgi oodata võiks. Ja saab sellega vähemalt esmapilgul ka hakkama. 

Vidrik armastas ilusat elu, aga raha selle elamiseks tal polnud. Ebamäärase nime ja veel ebamäärasemate eesmärkidega üleeuroopalise asutuse alluvusse kuuluva ameti sihtasutuse struktuuriüksuse lauaülema ametikohal polnud lihtsalt vastavat palka ette nähtud. Ja tasuvamat tööd leida Vidrik ei lootnudki – tema akadeemiline karjäär oli päädinud magistrikraadiga semiootikas.

Doktorikraad küll ahvatles, aga armetu ühikatuba ettearvamatult käituva kuumaveekraaniga ning hommiku- ja õhtueineks söödud kiirnuudlid hallitusemaigulise ketšupiga kehutasid elu väljakutsetele uljalt vastu astuma.

Särava karjääri esimeste astmete asemel leidis Vidrik end kummalisest nõiaringist: ametikohad, mis võinuks tagada talle ootuspärase sissetuleku, eeldasid hoopis teistsugust ettevalmistust, ning kohtades, kuhu oodati tema teadmistega noori tegusaid spetsialiste, pakuti palka, mille nimel polnuks tasunud ühikatoast laia ilma tuulte pillutada kippudagi.

Märksõnad

Tagasi üles