Täpsemalt oli transpordiameti liikluskorralduse osakonna juhataja Talvo Rüütelmaa allkirja kandvas töökäsus kirjas, et Lõugas peab abistama peatujaid ja parkijaid Viru tänaval Pärnu maantee ja Aia tänava piirkonnas ning juhtima liikluskorralduse eirajate tähelepanu nende eksimustele. Kõik peatumis- ja parkimiskorra juhtumid tuleb üles pildistada ning fotol peab olema näha sõiduki registreerimisnumber.
Reede hommikul kell üheksa väljuski Lõugas transpordiameti ruumidest Vabaduse väljak 10 hoones ning võttis suuna Viru tänava alguse poole. Seekord oli tal endisest mugavam päevakäsku täitma hakata, sest neljapäeval oli amet talle soojad riided muretsenud.
«Igal hommikul antakse mulle uued käsulauad ning õhtuks pean raporti kirjutama,» selgitas transpordiameti liikluskorralduse osakonna endine juht ja pärastine peaspetsialist oma tööülesandeid. «Iga päev tuleb mul teha välitöid. Vahel tunnen end justkui hernehirmutisena. Hommikuti transpordiametist väljudes teen alati pildi Vabaduse väljaku suurest ekraanist, kus on kirjas kellaaeg ja õhutemperatuur ning märgin need andmed õhtusesse raportisse.»
Soojad riided ostis transpordiamet Lõugasele pärast seda, kui mees keeldus külma ilmaga tänavale minemast, toetudes seejuures töötervishoiu ja tööohutuse seadusele. Enne seda oli talle eraldatud eririietus vaid Lõugase nimega kollane helkurvest. Mees ise on isegi uhke selle üle, et tõenäoliselt on ta ainuke transpordiameti töötaja, kellel on omanimeline helkurvest.
Viru tänava poole liikudes mainis Lõugas, et töökäskude järgi võib ta külma ilmaga teha iga kahe tunni tagant kümneminutilise pausi ja siseneda sooja ruumi. Külmatunde tekkimisel võib ka tihedamini end soojendada. Loomulikult on lõunapaus ette nähtud.