/nginx/o/2013/01/23/1535944t1h9a1f.jpg)
«Kuidas koolis läks?» küsivad kümned tuhanded lapsevanemad töölt koju jõudes oma võsukestelt ning loodavad vastuseks kuulda ikka head hinnet. Kolm aastat tagasi vastu võetud riiklik õppekava paneb aga rõhu kujundavale hindamisele.
«Kuidas koolis läks?» küsivad kümned tuhanded lapsevanemad töölt koju jõudes oma võsukestelt ning loodavad vastuseks kuulda ikka head hinnet. Kolm aastat tagasi vastu võetud riiklik õppekava paneb aga rõhu kujundavale hindamisele.
Kaksteist aastat Harjumaal Viimsi kooli direktorina töötanud Leelo Tiisvelti sõnul ei tähenda kujundav hindamine siiski hinnete ajastu lõppu. «Mina pooldan sellist kujundavat hindamist, mis lõpeb hinde panemisega, ning õppekava järgi ei olegi muud võimalust. Aga küsimus on selles, kuidas selle hindeni jõutakse,» selgitas Tiisvelt, kes on kujundava hindamise üks suuremaid spetsialiste Eestis.